اشتباهات متداول از سندرم نفروتیک درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سندرم نفروتیک یک بیماری خود به خود نیست، این یک نام کلی برای یک سری از بیماری کلیه است. این سخت است که بدون استفاده از روش درمان مناسب درمان شده است. در زیر به برخی از اشتباهات از درمان سندرم نفروتیک.

* تامین آنچه شما وجود ندارد

اکثر مردم در نظر گرفته شده است که آنها باید تغذیه کافی برای پاسخگویی به تقاضای بدن ما را، که شاید در زندگی روزمره ما درست است. اما برای بیماران که فاقد پروتئین، آن است که مناسب برای آنها را به خوردن غذاهای بیش از حد که سرشار از آن است. از آنجا که، که ممکن است بار به کلیه ها دچار اختلال اضافه کنید، تا قبل از اینکه شما مواد غذایی را انتخاب کنید، شما بهتر است مشورت پزشک خود را.

* نگاهی کمتر و یا حتی نمک را ندارد

همانطور که همه ما می دانیم بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید دنده ها، پروتئین و چربی را محدود می کند، اما این بدان معنی نیست که شما باید آنها را مصرف نمی کنند. تنها پس از آن ادم در بدن شما وجود دارد، شما باید رژیم غذایی کم نمک را کمتر از 3G برای هر روز. اگر ادم در بدن شما وجود دارد، شما می توانید نمک مانند یک فرد عادی است. از بالا ما می دانیم که هر چقدر، شما باید برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود، در غیر این صورت، بدن نمی تواند برای عدم تغذیه ایستاده، خرد است.

کارشناسان اشاره کرد، برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک که فاقد پروتئین باید غذاهایی مانند گوشت بدون چربی و ماهی که غنی از پروتئین با کیفیت بالا برای دیدار با تقاضا از بدن ما هستند غذا بخورند. برای بیماران مبتلا به کم خونی و hypoproteinemia باید در رختخواب بماند و استراحت خوب است. پس از این علائم ناپدید شد، شما می توانید در اطراف تخت راه رفتن.

آیا پاسخ شما می خواهید شد؟ اگر سوال دیگری در مورد سندرم نفروتیک، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

اشتباهات متداول از سندرم نفروتیک درمان





:: برچسب‌ها: اشتباهات متداول نفروتیک سندرم، درمان، سندرم نفروتیک درمان، سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: